Hoj hoj,
Díky za tvé dotazy a připomínky. Na začátku musím říct, že většina z nich už je reflektovaná ve verzi technik 3.1, kterou (doufáme) vypustíme v pátek (i spolu s vesnickými technikami). Bohužel jsem si nějak dal do hlavy, že to vypustíme hromadně a nějak se to nabaluje a času na porady je málo.
Zan Mai - Zaokrouhlujeme nahoru.
Doton: Onikawa - Bude opraveno, vůbec jsem si toho nevšimnul. Každopádně, standardní trvání takovýchto technik je do konce boje, nebo do vybití (platného zásahu, ať už zraní, je na něj reagováno úhybem anebo je negován imunitou).
Raiton - Opraveno, podmínka zrušena.
Léčitelská jutsu všeobecně - celá jsou překopána, protože už vlastně od prvního ročníku nejsou úplně kompatibilní s finálními pravidly a místy ani já sám (autor) nechápu smysl některých z nich. Mystické dlaně zůstávají, regenerační techniky jsou předělány podle Kabutovy buněčné regenerace (=léčitel do někoho vloží chakru a ta ho v okamžik zranění vyléčí), oživení je ujasněno a omezeno (ještě to musíme doladit) a přibudou chakrové skalpely a napravování zlomených končetin.
Nosiče za jedna - zdánlivě neužitečné, ale pravda je ta, že existuje jen málo technik, které umožňují krýt hod nosičem, zatímco zbraně se kryjí líp a dají se krýt i jinými zbraněmi. Krom toho dávají živelná zranění, což má taky své výhody a navíc shurikeny stojí peníze, zatímco chakra je zdarma
Klony - už nejsou stínové (ty se dají naučit na vyšší úrovni), chakra mi přijde přiměřená, vzhledem k tomu, že technika má 4 pečeti a tudíž se dá rychle přerušit a nedá se snadno spamovat. Ostatní jsou rozumně srovnatelné (víc úhybu naráz, nebo méně pečetí).
Týmová jutsu - Lariat je v přepracování, ale po tvém upozornění jsem si všimnul techniky Suiton : Suijinheki, která je opravdu prapodivně napsaná - píšu si to do poznámek, na poradě jí zkusíme nějak zlidštit a "zužitečnit". Pokud je tam ještě nějaká taková, dejte vědět.
Co se vyvážení týče, tu nezaručujeme. Každý "strom" má svoje pro a proti a každý je využitelný, ale nejsou nutně vyvážené. Pro ty, co si rádi vyhrají s komby to nabízí dostatek různě životaschopných "buildů", pro ty ostatní je to dobrý základ pro roleplaying. A ultimátní argument zní "je to anime". Hlavní je, aby to byl zdroj zábavy.
Doufám, že jsem odpověděl dostatečně, v pátek vše bude konkrétnější (účastníkům půjde mail). Pokud máš další otázky, nebo je cokoliv z tohoto mého výplodu potřeba dovysvětlit, rád zase pomůžu